SATU PERMINTAAN....

Jika aku bertemu Tuhan dan diberi kesempatan untuk meminta SATU permintaan, maka aku akan segera memintanya. Permintaan dan harapanku adalah Jika aku ditakdirkan menikah dan bersatu dgn seseorang, aku ingin menikah dengan seseorang yang paling mencintai aku..." dan jika aku ditakdirkan mati hari ini maka aku akan meminta kepada Tuhan satu permintaan lagi, jika aku dilahirkan kembali aku ingin dilahirkan manusia yang mencintai seseorang itu sebelum orang lain menyayanginya. semua yg kujaga selama ini cuma buat seseorang itu... tp jika Tuhan menolak permintaanku aku pun segera akan meminta permintaan satu kali lg, aku ingin membasuh kaki seseorang itu saat pertama kali aku bertemu dengannya diakhirat nanti. tp jika Tuhan tak mengabulkan satupun permintaanku... aku hanya berharap seseorang itu akan mengingat dan mengenaliku sebagai perempuan yang cemburu kerana pernah, masih dan akan mencintanya ..






Comments

Popular posts from this blog

JANGAN BERDIRI...!