1 januari 2011

1 januari 2011

1st day utk thun 2011.. same day gak aku gi skudai.. utm, here i come!
tujuan aku ke skudai bkn nak jalan2 tp da sumthing yg prlu disetelkan.. huhuhu...
sumthing tu adlah register new semester.. that's mean aku akn bergelar student..
but part time student.. huhuhu..
registration kat utm skudai tp pusat pmblajran kat utm jalan semarak, kl..
sok pgi kna bertolak awl sbb pndftran start kul 8 smpi 12..
nsib baik la mmbe aku si cimut offer gi skali ngn dia.. ngn tunang dia skali trmsuk ngn mmbe dia..
aku x knal la sape mmbe tunang dia tu..

takut rsanya nak mulakan hidup aku sbgai student part time..
mcm2 prkara negatif org ckp kat aku..
study part time penat laa.. xde msa free la..
jgka msa bljar lma la.. itu la ini laa...
mmg btul pe yg dorg ckp...
tp stiap org dah wat plhan yg trbaik utk diri sdri..
so, just let it be.. im with my own life....
pedulikan pe org nak cakap...
ni hidup aku.. aku sdri yg tntukan hidup aku..
duit aku.. aku pnya ska laa...
bkannya aku guna duit korg pun..
klu jeles ckp jeles!
kan senang... hahaha....

susah nak jmpa org yg supportive pe yg kta nak wat..
even family aku pun bgi restu kat aku utk smbng blaja lgi..
so what the heck u all yg ska mngta org nak tntukan hidup aku...
alahai.. penat btul hidup dlm dunia cmni...
da je org x senang ngn kta...
da je yg x kna ngn mata dia...
pgi pakai spek laa...
hahaha..

okeylah... rsanya dah terlebih mengarut ni..
aku stop smpi sni je..
nak smbng keje plak..
daaa....



Comments

Popular posts from this blog

JANGAN BERDIRI...!