HANTARAN ~ part 2

assalamualaikum.. kta jmpa lgi dgn tajuk blog ari ni bakat terpendam yg x disedari - part 2..
smbngan drpd part 1 ~ HANTARAN ~ part 1
last week aku da upload pic hantaran ofis mate aku, sis sufi utk engagement day dia ari sabtu ni 25 dis 2010 dgn tema kaler hitam n merah..

sbnrnya aku nk share hntran abg aku msa dia bertunang temaala2 inggeris plak.. mix soft peach with a little dark brown... ala2 inggeris tu aku gtl2 ltak jer.. hahaha.. tp x smpat lgi.. maybe next time aku post yer...
ok back to the real story, psl hntran ofismate aku ~ sis sufi utk side lelaki...
sume 5 item.. tp aku cuma wat 3 item je.. lgi 2 item tu sireh junjung ngn buah akan di buat sndri oleh fmily belah lelaki.. korg tau kan npe? klu wat awl sgt bnda tu nnt bnga n buah jdi layu n lebam.. so x cntik n hilang seri nnt..

hntran side lelaki ni bertemakan hitam putih kot?? or hitam silver... im not so sure coz color nmpk cam putih.. tp bla tgk blik da silver skit.... hntran ni hand made by my self ( zahirah ), ofis mate aku yg giler, sally ( jgn marah, nnt bakul buah ko x jdi... hehehe... ;p ) n sis sufi sdri.. besela nak bgi bakal mak mentua tgk msti la da air tgn kat hntran tue... hikhikhik...

what ever la sape yg wat.. jnji siap.. sebab tuan pnyer hntran ni risau sgt tkut x smpat siap..
ashik membebel kt aku n sally suh siapkan cpat.. akhirnya ari khamis mlm jumaat,last week ktorng bertungkus lumus siapkan hntran dia..
n lastly, sume dah siap n aku nak share kat korg pic2 tu...

kaler - hitam silver or hitam putih..
tema - simple n luxury ( main hentam je.. hehehe.. )


hand made by sally.. mula2 dia penng cmna nak susun bunga.. aku wat bodoh je.. last2 cntik jgk dia susun... huhuhu.. syabas betehh!!

bunga dri view yg dekat.. bling2 tu ktorng wat sdri.. snang jer.. x susah pun..



bekas cincin.. sally kata pki gelas kt dpur je.. hahaha.. btul2 budget klu camtu..

hand made by my self.. pening gk x tau nak watpe... last2 cmni la jdinyer.. buku agama dgn telekung... cantik kot?? hehehe..

bakul buah, telekung dgn buku n bekas cincin

ni lah hasil gubahan ktorng.. cantikkan??
sape lgi nak puji klu bkn dri sdri...
hahaha... harap2 en.zul berpuas hati ngn gubahan ktorng ni..
n sblm trlupa, aku ngn sally nak wat claim ni.. nak present kat sis sufi n bro zul..
hahahahahha... jgn marah yerr..
to be continue to part 3 n maybe part 4.. hehehe
daa...

Comments

Post a Comment

Popular posts from this blog

JANGAN BERDIRI...!