Followers

MARI MENABUNG

Wednesday, October 31, 2012

Wordless Wednesday # 14

Assalamualaikum semua..
selamat pagi.. ;)
ari ww aku post lgi gmbar kucing aku..
nama dia puteh..
kucing yg garang, agk samseng, kuat gaduh..
dia ni cam abg kawasan laa..
dia msk kwsn org bleh, tp org lain msuk kwsan dia xbleh..
pastu cari gaduh.. jahatkan..
tp dia ni baik, slalu protect adik pompuan dia si kembang..
hahaha.. cam klaka plak

msa ni Puteh bru pas mandi.. so, dia jdi pemalas ashik  tido jerr..


29 comments:

  1. Assalamualaikum,

    Comelnyaaaa....Kak Ros pun dulu ada jugak kucing bernama putih,Putih semua bulunya,tapi entak pi mana hilang dia sampai hari ni tak balik2...sedih jugak bila kak Ros dok pikir pasai dia...entah hidup ka mati pun tak tau lah...

    ReplyDelete
    Replies
    1. wsalam...
      klu dh lma x balik tu, mgkn dia dah mati..
      tpi klu dia hidup hrp2 dpt tuan yg terbaik utk dia.. ;)

      Delete
  2. aduhaiii comeyynye....tido pun muka manja gituuu auwww

    ReplyDelete
    Replies
    1. msa ni dia tgh mngada2..
      bru pas mandi mmg dia jdi lembik..
      nak menyendeng kt org jer

      Delete
  3. manja skjap je..
    pastu dia jdi garang blik.. hihihi

    ReplyDelete
  4. comel nyer putih..tringat kt kucing ain name cimut..sebijik muke puteh, tp dh hilang..sgt mnje..mcm puteh..

    ReplyDelete
  5. alolo..sedapnye putih tido..manja sungguh..^^

    ReplyDelete
  6. manja sbab bru lpas mandi..
    bla dia bngun je siap la..
    mntk makan, dh knyang kuar umah gi cri kucing lain nk gaduh2..
    nakal sungguh!

    ReplyDelete
  7. hehehe... comel sbb bru pas mandi la cik DF.. ;)

    ReplyDelete
  8. tomeynya.. bersih jer bulu dia kann.. pakai syampu apa nampak cam sihat jer kulit si puteh tu?

    ReplyDelete
    Replies
    1. bru pas mndi mmg nmpk bersih kak..
      tggu 3-4 jm siap la dia bersilat kt luar tu...
      geram je tgk..
      sya pki syampu bese je..
      kdng2 pki syampu kutu skli..

      Delete
  9. kucing dia mcm warna kucing pyka la . hehe . btw omey kucing tuh tao . hehe

    ReplyDelete
  10. bru pas mdi???
    alolo omeinyer dier landing kt tgn plk..
    hehe

    ReplyDelete
  11. hehehe.. mmg manja sbb dia bru pas mandi
    so, jdi pemalas..
    tidoo jerr..

    ReplyDelete
  12. Oeh, baru pas mandi. Patut la nampak bersih je. Kalau ceom mesti wangi ni :P

    ReplyDelete
  13. comelnye kucing tu tido! hihi

    ReplyDelete
  14. wangi + comel tu skjp je..
    dia kuar je pntu pagar siap laa..
    geram je tgkk dia..
    dh la putih... huu

    ReplyDelete
  15. rupe puteh mcm ray kite la.. ray hlang,, sedihnyee

    ReplyDelete
  16. hihihi.. klu puteh tau ni msti dia kembang..
    comell je.. sbnrnya nakal..
    pas mandi golek2 ats tanah..
    gerammmm je tgk

    ReplyDelete
  17. Comeynye! teringat kucing lame... huhu! Suwitt qiutt la kucing ni :D

    ReplyDelete