Followers

MARI MENABUNG

Wednesday, May 15, 2013

Wordless Wednesday # 24


klu x nmpk click aje la kt gmbr tu.. hehehe

26 comments:

  1. untung arr nk kawen tuuu..,ammvoiii

    ReplyDelete
    Replies
    1. insyaAllah wak...
      smoga dipermudahkan.. ^,^

      Delete
  2. hi hi...
    hantaran nikah...hehehe
    tapi azie nak tau the story tu...mesti best....hahaha

    ReplyDelete
  3. Hehe.Wewitt.Da siap buat memo utk sume.Terbaek. :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. hehehe... kna buat klu x buat nnt ade yg tertinggal

      Delete
  4. Replies
    1. insyaAllah.. tgh preparation lgi ni.. ;)

      Delete
  5. Replies
    1. insyaAllah.. tpi lmbt lgi.. thun dpan la...
      hihihi...

      Delete
  6. wahhh akk nak kahwin dah ye??? seronoknyaaaa, jgn lupa jemput ye kak

    ReplyDelete
    Replies
    1. hehehe.. mcm tu la citernye..
      insyaAllah.. ;)

      Delete
  7. Mengira detik nak diijabkabul :) Moga dipermudahkan urusan ea ^_^

    ReplyDelete
  8. Alhamdulillah ...miss leh tau x siapa kah gerangan ehem2 miss tu?huhu ^,o

    ReplyDelete
    Replies
    1. sapekah dia?
      biarlah rahsia.. yg pnting dia ade ciri2 lelaki yg sya nak.. hihihi.. ;b

      Delete
    2. Yeke? Saya ni terer bab meneka ni..nak saya try teka x??hehe .. hebat erk sidia tu dapat menawan hati miss.. :)

      Delete
    3. ceh2.. jgn la teka kat cni.. hihihi

      Delete
  9. salam..
    wah..siap nak buat memo dah ni..
    perlu perancagan yg rapi ye..heee ;p

    ReplyDelete
    Replies
    1. wsalam... btul2..
      perancangan yg rapi sgt pnting...
      xde la nnt ade je yg teringgal...

      Delete
  10. memo tu penting kan.
    Nampaknya tak lama lagi hari bahagia yer. Moga dipermudahkan semuanya :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. insyaAllah... doakan sya..
      semoga dipermudahkan.. aamiin... ;)

      Delete