Followers

MARI MENABUNG

Thursday, May 16, 2013

WANITA

"Perempuan umpama cermin, mesti cermat dan halus bila berhadapan dengan mereka. Lebih-lebih lagi yang bergelar isteri. Sensitif, cepat kecil hati, merajuk dan minta dipujuk memang sifat semulajadi seorang wanita. Hati mereka bagaikan kaca. Sekali terguris mungkin akan pecah dan tak akan mudah untuk dia melupakan perkara yang pernah mengguriskan hati dia...."

itulah WANITA....

sape setuju boleh komen... klu x setuju pun komen jgk la.. hehehe

suka tgk irma hasmie ni... lembut.. sejuk mata memandang.. :)


21 comments:

  1. miss tgh merajuk ke ni..??

    hihi..

    ReplyDelete
  2. yup..btol tu miss..
    miss mcm nga bersedih aje..

    ReplyDelete
  3. Merajuk2 la pulak...jgn ingat lelaki xda perasaan mcm tu.. :kalau wanita nak lelaki layan nya dgn baik..wanita tu pun kena lakukan perkara yg sama juga...barulah adil..

    ReplyDelete
  4. kadang-kadang kalau tak memahami, mesti rasa perempuan ni susah untuk dimengertikan.. rasa macam nak jauhkan diri je.. sebab tu kena memahami sedalam-dalamnya :)

    ReplyDelete
  5. anna setuju.. dah sifat semulajadi wanita ingin dipujuk.. wanita lembut..
    anda di tag : http://annamariana1989.blogspot.com/2013/05/jom-rehat-sebentar.html

    ReplyDelete
  6. lelaki pun sensitif jugak dan merajuk jugak.
    tapi merajuk kejap je..hahah

    ReplyDelete
  7. selalu dkt depan cermin masa gosok gigi dan bersikat jer

    ReplyDelete
  8. hmm pmpuan mmg mcm tu ker.., tak semua kot :D

    ReplyDelete
  9. alahai ... gambar kat bawah tu... menggugat iman betul! hehe.
    tetibe rase tak saba nak kawen. LOL. juz kidding,

    ReplyDelete
  10. memang itu sifat semulajadi kita sebagai wanita kan...cuma jangan terlebih sensitif atau merajuk nanti lama-lama orang di sekeliling kita akan bosan dan menyampah :)

    ReplyDelete
  11. dah mmg itu sift kaum kita..beza samada ia dperlihatkan atau disembunyikan..

    ReplyDelete
  12. saya ada dua anak peerempuan yang masih kecil, haduih pening juga gaya nya nak melayan ;)

    ReplyDelete
  13. Salam.

    Antara laki dengan perempuan, sifat keanak2an lagi mudah nampak pada prmpuan :)

    ReplyDelete
  14. btol3. sgt suka diorggg niii. sweet sgt! <3

    ReplyDelete
  15. Betul..setuju sangat2...Hati wanita mudah tersentuh sebab sifatnya yg lembut & sensitif.. :)

    ReplyDelete
  16. ada btul yer..tak dinafikan... :)

    ReplyDelete
  17. setujuh sangat,, sebab hati wanita sangat halus bak sutera. hihi

    ReplyDelete
  18. yelah ! itu lah wanita....hati nya seperti tisu ! mudah merajuk dan mudah di pujuk...

    suke jugak dengan irma nie...cute jer kan! ahaks

    ReplyDelete
  19. Okje pun suka tgk mereka secocok!

    ReplyDelete