my favourite blogger.. part 2

assalamualaikum semua..
ape khbar? smoga anda smua sihat dan sntiasa brda di bwh lindunganNYA..
syukur alhamdulillah ari ni aku msih di beri peluang utk menumpang di ats bumiNYA...
terima kasih YA ALLAH... sgla nikmat dan dugaan yg engkau berikan..
sesungguhnya sgla nikmat yg engkau berikan itu terkadang mmbuatkan aku lalai dan lupa di mna aku berada... astaghfirullah al azim... ttpi sbaliknya sgla dugann yg engkau berikan kpd aku mmbuatkan aku lebih kuat dn mmpu utk bersabar.. AMIN...

tibe2 je nak emo kan... hehehe...
ok la entry aku kali ini tntng ~ my fav blogger.. part 2...
before this aku ada post ~~ my fav blogger... tp xde part pun..
cma tibe2 yg ni da part2 plak...
korg nak tau x sape?? dia rmi follower gk.. laki da pmpuan pn da...
jeng2.. hehehe...
ok2... u all msti x ska trtggu2 kan.. ni la dia fav blogger aku ~ kak mawar..
pda sesiapa shj yg bca blog kak mawar, msti korg akn bca lgi maybe korg akn look forward utk bca next entry dia... mcm aku jgk.. aku bca semua older post dia.. kdg2 bca rsa nak menangis pn da.. sedihh bla mengenangkan btpa kuat kak mawar mnjalani khidupan sharian tnpa yg tersyg disisi bkn shri dua.. ttpi selama2nya.... mmbesarkan 2 org puteri yg x smpat merasai kenikmatan ksih syg seorg ayah... sedihkan... ;(
jgn bersedih zahirah... klu kak mawar mmpu mngtasi sgla kesedihan dia knpa tdak engkau??
huhuhu... baik2.. xmo sedih2..

ok, sambung lgi,
kbnyakan entry yg dia post tntg khidupan sharian dia brsma dgn 2 org ank puteri yg sgt2 comel embun dan kekwa... entry yg pling aku ska msa dia ceritakan saat arwah suami kak mawar, http://nafastari.blogspot.com nak berkenalan dgn kak mawar..
n at last dgn braninya arwah menyuarakan hsrat utk kahwin dgn kak mawar...
sgt gentleman.. ssah nk jmpa lelaki yg mcm tu.. brni berterus trang n x takut pda komitmen..
hurmm... aku berharap sgt 1 hri nnti aku jga dpertemukan lelaki sprti arwah.. amin...

dah x tau nk tulis ape sbnrnya... hehehe...let's stop here..
kpd kak mawar smoga akak akn sntiasa happy brsma dua org puteri yg comel.. InsyaAllah bla besar nnti mrka akn jdi ank yg solehah.. smoga akak tabah mnjalani khidupan akn dtg.. sabar itu indah... InsyaAllah di akhirat nnti pasti akak dipertemukan dengan arwah olehNYA di Jannah.... amin..

p/s~ hrp kak mawar x ksah sya tulis tntg kakak.. sbb sya kagum dgn ktbhan akak.. ;)

Comments

  1. JOIN NOW !!!
    Dan Dapatkan Bonus yang menggiurkan dari dewalotto.club
    Dengan Modal 20.000 anda dapat bermain banyak Games 1 ID
    BURUAN DAFTAR!
    dewa-lotto.name
    dewa-lotto.com

    ReplyDelete

Post a Comment

Popular posts from this blog

JANGAN BERDIRI...!