lambat kawen.. ???

assalamualaikum..
n gud afternoon..
sdah lunch ka sume blogger?? mkn jgn x mkn..
hehehe..
tjuk entry kali ni ~~ lmbat kawen??
al kisahnyerr....
tdi aku blogwalking kt blog2 org..
aku da trbca komen sorg blogger ni..
org kata............



---- >>"klu jdi pngapit pengantin lmbat kawen"



btul ke??
aku pnah jdi pngapit kakak ipar aku la..
hahahaha...
sian la kt sume org yg pnah jdi pngapit..
bkn pe bnda ni slalu sgt di sebut2.. nnti jdi doa plak.. x psl2 je kan..
tp....
jgn risau derr.. jodoh dan pertemuan ditgn Tuhan...
huu.. lega aku rsa..

tu cma kta org jer...
aku x tau la btul ke x..
kan aku dh ckp ------ >  jodoh & pertemuan di tgn TUHAN...
korg2 da pnah dgr ke?
klu da share la ngn aku yer..
sbb ni 1st time aku dgr... mcm mngarut pn da ...
klu nk diikutkan bsar tau pngorbanan seorg pngapit ni...
antaranya: sje nk up kan diri.. hehehe... ;p
i) pengapit x ble make up lbih2 nnti pngantin tnggelam plak.. hehehe
ii) pengapit x ble pki bju lip lap lip lap nnt tetamu confuse sape pngantin sape pngapit..
iii) kna kipas pngantin plak.. siap pgang pyung lgi... haishh.. sian..
iv) kna jga make up pngantin.. jgn bgi cair.. muahaha..
v) klu bju pngantin sapu lntai kna tlg pgang lgi.. kan3??

tp yg pling best klu jdi pngapit, muka ble tempek skali dlm album kawen dorg..
mgkin x dpt msk sume sipi2 pn jdi la.. hehehe..
opsss! terlebih sudaaa...
haa.. lgi 1.. yg best jdi pngapit, ble mkn sdap kt meja pngantin.. siap org serve lgi...
auwww..! bestt.. tq abg katering...
hahahaha...

 sdah2 jgn lebih2 yer..
pe2 pun tu cma kta org..
pe kata kta anggap pe yg org2 dlu ckp skdr nk mnakutkan kta jer..
ye la... mksd aku, mgkin org2 tua xnak ank dara yg jdi pngapit ni trlalu expose kt org rmi..
biar la jdi low profile.. hahahaha... ble pki ke??
wat ever laa.. hihihi....

ok2.. jgn merepek + berangan lbih2 yerr...
nk stop cni la yer..
bye2...


p/s ~ suka sgt2 bla dgr dh rmi kwn2 skolah nk kawen n x kurg jgk dh da baby..
         tahniah yerr... n yg bru nk kawen tu selamat pngtin baru... ;)




  


Comments

  1. Oh.. yeke?
    Ptt la hr tu ada offer sorg member jadi pengapit.. "Dia cakap lmbat la dia kawin klu camtu.."

    ReplyDelete
  2. hohoho.. x tau la.. no komen..
    org2 tua ehh sopan skit la org dulu2 la yg ckp.. mgkn da btulnya kot.. trpulang pda individu tu sdri nk prcya @ tdak sbb jodoh & pertemuan tu di tgn Allah.. :)

    ReplyDelete
  3. JOIN NOW !!!
    Dan Dapatkan Bonus yang menggiurkan dari dewalotto.club
    Dengan Modal 20.000 anda dapat bermain banyak Games 1 ID
    BURUAN DAFTAR!
    dewa-lotto.name
    dewa-lotto.com

    ReplyDelete

Post a Comment

Popular posts from this blog

JANGAN BERDIRI...!