Followers

MARI MENABUNG

Thursday, July 26, 2012

Fact # 5

assalamualaikum n gud morning to all bloggers..
hurmm... fakta utk ari ni cam pelik ckit tau..
hahaha.. msti korg pn tertanya2...
ape je la fakta tu erk...

meh cni aku nk share..
ni pun ade sorg guys yg ckp ngn aku..
nak tau ape??
jeng3!!

*pic sekadar hiasan aje... ;p

Perempuan yang GARANG akan 
menjadi MANJA bila dia sudah 
mendirikan rumah tangga..

betul ke x tu?? haishhh...! confuse...
p/s ~ sbnrnya aku ni garang orgnyer... grrrr...!!
hahaha... tibe2 mngaku garang..


13 comments:

  1. U ni buang tebiat ke? kurang oxygen kt otak tuh? hahaha...

    ReplyDelete
  2. mr.octopus??
    hahaha.. aku knal sapekah gerangan kamu ini..
    jgn nk sotong sgt.. hahaha

    ReplyDelete
  3. habis tu kalo yg manja mesti bertukar jadi garang..hahah

    ReplyDelete
    Replies
    1. almk! klu yg tu sya x tau la plk..
      x smpt search lgi.. peace! hihihi

      Delete
  4. biar idup menyotong.. baru r selonokkk hahaha.. utk anda..jgn la dirikan rumah tangga..dirikan la supermarket ke.. airport ke.. baru syiokk.. baru la anda join menyotong ahhaha..

    ReplyDelete
    Replies
    1. supermarket ??
      great idea..
      i ble jdi kaya..
      hahaha... gi la terbang ke jopun tu haaa...
      shuuuuu... hahaha

      Delete
    2. jgn marah bahh... :) nanti kamuk cepat tua tokk.. :)

      Delete
    3. hahaha.. xyah nk slang srwak sgt..
      japanese sdahhh... ;P

      Delete
  5. haha...serius betul!Sudah alami ^^

    ReplyDelete
    Replies
    1. hihihi.. so, btul la kan..
      bukn tipu2an... ;b

      Delete
  6. betul...garang sekejap je...muka iras wifela plak..mungkin anda antara pelanduk2 serupa yang sering di perkatakan org tua..

    ReplyDelete
    Replies
    1. yup! mgkn sya la antara pelanduk2 dua serupa itu.. hihihi

      Delete
  7. garang tetapi manja lepas kawin.. apa kata teruskan je manja sebalum dan selepas kawin...

    ReplyDelete